Autor |
Wiadomość |
Gość |
|
|
Gość |
|
|
Relkin |
Wysłany: Pią 18:44, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
Niezłe, ale ja wole swoj Rapier ostrości, prędkosci, coup de grace, manifestowania +6 oczywiscie w polaczeniu z hełmem cudowności (1k6 obrazen od ognia) |
|
|
Shadow |
Wysłany: Pią 18:40, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
Miecz Szaleństwa:
Dawno temu doszło do walki dwóch najwyższych kapłanów dwóch bóstw (Jawe i Shatein). Oba bóswa stworzyły dwa bliżniacze miecze: Ostrze Iluzji i Klinga Prawdziwego Widzenia. Były to wielkie miecze migbłystalne +2. Pierwszy pozwalał wywoływać iluzje, podczas gdy drugi je rozwiewał. Gdy miecze się zderzyły się w pojedynku, nastąpiła eksplozja magii, która zniszczyła obu kapłanów i ich armie a miecze się połączyły. Tak powstał Miecz Szaleństwa. Jest to wielki miecz migbłystalny +4 o podwojonej wadze a jego moce nie mogą być kotrolowane przez właściciela. Aby nim walczyć trzeba mieć siłę 19. Miecz po połączeniu zyskał inteligencję i ma charakter N. Jego celem jest rozdielenie się. Jego właściciel bedzie miał naokrągło niekontrolowane złudy, mogące prowadzić do pozabijania towarzyszy. Miecz też rozwiewa iluzje, gdyż nie chce doprowadzić do śmierci posiadacza. Próbuje on doprowadzić do szleństwa, by łatwiej kontrolować nosiciela.
ROwola (ST 30) neguje iluzję. Jeśli rozwianie iluzji właściciel uzna za iluzję, miecz przestaje rozwiewać iluzję. Nie ma RO na rozwianie iluzji. Gdy ktoś inny niż właściciel próbóje dotknąć miecza, właścicel jest zmuszny do zaatakowania osoby. Jeśli gracz ni trzyma w rękach broni, obcy nie będzie w stanie jej unieść niezależnie od siły
atak: 2k10
Krytyk: 17 - 20 x3 |
|
|
Shadow |
Wysłany: Pią 18:40, 15 Gru 2006 Temat postu: Potężne Artefakty |
|
Tu tworzycie naprawdę legendarne bronie - potężne artefakty |
|
|